Warning: is_dir(): open_basedir restriction in effect. File(/tmp) is not within the allowed path(s): (/website/oldweb-sulik.sk/:/usr/local/lib/php/:/usr/local/share/pear/:/website/tmp/) in /quad/website/oldweb-sulik.sk/wp-content/plugins/wp-simple-firewall/src/lib/vendor/fernleafsystems/wordpress-services/src/Core/Fs.php on line 462
Prieniková cena - Penetration Price | Ekonomický slovník
Ekonomika, ekonomická situácia a ekonomické údaje vybraných krajín.

Prieniková cena – Penetration Price (lat. – fr.)

Prieniková cena (Penetration Price): cena tovaru alebo služby stanovená novým obchodníkom vstupujúcim na trh, ktorý sa pokúša získať určitý trhový podiel. Táto cena je zvyčajne nižšia než podobné tovary alebo služby a je často používaná keď sú zákazníci obvzlášť citliví na cenové zmeny.

*****

Penetration Price: the price of a good or service set by a new market entrant who wishes to capture a certain share of the market. This price is typically lower than similar goods or services, and is often employed when consumers are especially sensitive to price changes.

Späť na stránku ekonomických pojmov >>