Warning: is_dir(): open_basedir restriction in effect. File(/tmp) is not within the allowed path(s): (/website/oldweb-sulik.sk/:/usr/local/lib/php/:/usr/local/share/pear/:/website/tmp/) in /quad/website/oldweb-sulik.sk/wp-content/plugins/wp-simple-firewall/src/lib/vendor/fernleafsystems/wordpress-services/src/Core/Fs.php on line 465
Trhová segmentácia - Market Segmentation | Ekonomický slovník
Ekonomika, ekonomická situácia a ekonomické údaje vybraných krajín.

Trhová segmentácia – Market Segmentation (fr. – lat.)

Trhová segmentácia (Market Segmentation): rozdelenie trhu s určitým produktom na niekoľko skupín kupujúcich na základe rôznych kritérií (pohlavie, vek, bydlisko, vzdelanie,…).

*****

Market Segmentation: division of the market for a certain product by buyer groups on the basis of various criteria, such as age, sex, place of residence, education, etc.

Späť na stránku ekonomických pojmov >>